Za Maison Ponthier, to je zaista bila ljubav na prvi pogled sa Ananasom Victoria, koji se smatra najboljim ananasom na svetu. Ova sorta, manja od afričkih i južnoameričkih ananasa, ali slađa i voćnija, uvedena je na Reunion 1668. godine zbog vruće i vlažne klime ostrva koja pogoduje rastu ovog voća. Zapravo, s obzirom na slabo korenje, ananas se lakše uzgaja u rastresitom zemljištu. Sada ikona ostrva, Ananas Victoria se bere zreo i spreman, sa zlatnom bojom i prelepim svetložutim mesom. Njegova prosečna veličina ne prelazi 11,4 cm visine i 8,8 cm širine.
Voćni pire Victoria Ananas 100%The Maison Ponthier
Pakovanje | 6x1kg |
---|---|
Vrsta pirea | Ananas |
Davne 1946., André Ponthier i njegova supruga osnovali su svoju kompaniju za sveže voće. Istovremeno, kupili su zemlju i posadili jabuke, kupine i maline. Porodica je imala 80 hektara zasada jabuka koje su čuvali mnogo godina. 1980. André Ponthier iskoristio je lokalno blago: kesten. Izumeo je novi proces kuvanja i konzerviranja i stvorio prvu liniju vakuumski pakovanih kuvanih kestena. Danas se ovi kesteni smatraju standardom kvaliteta i koriste ih najveći kuvari širom sveta.
1986. razvijen je asortiman smrznutog letnjeg voća koje se uzgaja u regiji Corrèze (jagode, maline, kupine, borovnice i crveni ribizli).Nakon što je stekao iskustvo u porodičnim voćnjacima, a potom nadgledao proizvodnju, Yves Ponthier preuzeo je porodični posao sa svojom suprugom.
Prvi smrznuti voćni pirevi su se pojavili 1993., a njihov izuzetno visok kvalitet brzo je prepoznat. Dobili su oznaku „Bol d’Or Interglace“ i nagradu „Maison de la Qualité“ od Stručnog udruženja tokijskih poslastičara.
Yves Ponthier je 1998 lansirao još jedan pionirski asortiman sa voćnim pireima u rashladnim uslovima. Prava alternativa smrznutim voćnim pireima, veoma praktična uz očuvanje boje i ukusa voća.
Kompanija Ponthier preselila se 2001. u novu fabriku, i dalje smeštenu u samom srcu regije Corrèze i njenog prirodnog okruženja. Nova instalacija udvostručila je kapacitet skladišta i razvila nove laboratorije s pionirskim visokotehnološkim sadržajima.
Thibault Ponthier se nakon nekoliko godina pridružio porodičnom biznisu i redefinisao politiku prodaje i marketinga kuće Ponthier. Lansirana je nova vizuelna identifikacija, usklađenija sa kvalitetom proizvoda. Ponthier je 2015. lansirao novi asortiman 100% povrćnih pirea dostupnih u rashladnom ili smrznutom obliku: paradajz, crvena paprika, žuta paprika, cvekla i bundeva.
Danas, kompanija Maison Ponthier posluje u 65 zemalja širom sveta odražavajući vrhunski kvalitet proizvoda